lørdag 21. april 2018

Kl. 10 i fjoset

I dag tidlig hadde eg avtale med Olaf om å hjelpa han med å merka lamma

Eg holdt rede på øremerker og noterte nr til mor og kjønn på lam og nr 

Ein kjekk time i fjoset, men då Olaf lurte på om eg var klar til å vera jordmor sjølv, så måtte eg vel sei at eg nok kunne klart det, men at han måtte vore med og bivåna

Og se på bileta under

Desse lamma ser heilt annleis ut enn dei andre, dei er fyrste generasjon halvt norsk villsau. Væren, altså faren, er av rasen norsk villsau

Dei er kortare i kroppen, snuten, ørene og halen. Dei er meir kompakte og eg har bestilt dei til å gå på Kleiva 😂


Sååå søte 😍

1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Søtere plenklippere en det der finner du neppe. (",) Artig at flere og flere bruker de gamle sauerasene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...