lørdag 7. desember 2013

Endelig vintervær!

Snøøøøø!!!! Jiiipppppiii!
Jeg ELSKER snø
Var ute med småpikene kl 7 i dag tidlig
De lagde mange engler i snøen og løp og koste seg
Småpikene ELSKER også snø!
Jiiiiihiiihi!

Jeg har jobbelørdag, så jeg fikk ikke vært med på formiddagstur i dag, men etter jobb..
Da dro vi på tur. Deilig deilig deilig!
ALT blir fint i snøen, rene idyllen dette LNG-anlegget også

Freia og Rune

Tinka og meg

Freia blir (om mulig enda mer) ellevill når det er snø og løp og løp,
her kommer hu i bånn gass mot Tinka og vil ha henne med på leken
Vinter- og julestemning i hilfigenheimen



I morgen er det dessverre meldt regn igjen, men foreløpig har vi -6 og 10-20 cm med puddersnø. Det er så DEILIG og hvitt og rent og lyst og lekkert. Kaldt og glatt sier noen.. Lykke sier jeg!

1 kommentar:

Pauline sa...

He he, synes jeg ser deg og småpikene leke i snøen!! :-)
Kos deg, gleder meg til vi treffes hos Linda på torsdag!

(jeg har forresten en liten "gi-bort-runde" i bloggen min.. ;-) )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...