onsdag 13. mai 2015

13. mai kom vinduene til gards

Nydelig vær i dag, men kaldt! Formiddagshvilen til småpikene foregår selvsagt ute. Gamlemor under ullpledd, da.. 


Jeg pusser ned det gamle skrivebordet (som ble konvertert til salongbord i fjor). Etter å ha tilbrakt år i kjelleren var den full av svimerker, hakk og malingsflekker..

Og i hagen hersker det fortsatt idyll, og plommetrærne er i full blomst

Et par strøk med lakk nå, så... Men den hadde jeg glemt hjemme

Dagslystest av fargevalget i gangen, gråfargen er dønn lik den som var på golvet fra før, den andre (himmelblå) til veggene er jeg mer usikker på. Blir veeeldig "kaldt"..
 

Olaf kom med isolasjonen og Rune dro til Sand for å hente vinduene og inngangsdøra

Her kommer traktoren opp Kleiva

Og her er pickup'en med inngangsdøra. Guuuuu så herlig det er med kjørevei!

Vi demonterte vinduene og bar dem i kjellaren og monterte dem igjen der. Tunge beist!

Titter inn og gleder seg over nye fine vinduer









1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Har rett og slett hoppa over masse innlegg her hos deg, dere har jo virkelig stått på uten at jeg har klart å få det med meg. Har bare sett resultatet litt lengre opp. (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...