søndag 24. mai 2015

Fin utsikt

Freia og jeg tok en tur til Kleiva i dag. Jeg er jo så spent på om det har skjedd noe i huset siden sist og hva som evt har skjedd.

Hadde egentlig planer om å tilbringe hele helga her, men et ventet besøk gjorde at det ikke ble noe langhelg, heller en korthelg denne gangen. Men det gjør ingenting. Kjenner skuldrene senke seg og hvilepulsen inntreffe idet jeg stiger ut av bilen her inne. Herlig.

Det er panelt i nybygget, ble kjempefint! Så nå har jeg malt ett strøk på badet. Fargen er helt underbar så det blir deilig å gå i gang med strøk to. Malingen er overmalbar etter 4 timer så da er det bare en snau time til jeg kan sette igang igjen.. 

Utsikten utenfor kjøkkenvinduet gjør at jeg dropper NRK i kveld :) De er så artige å se på disse herlig småtassene.


God søndag ønskes

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...