mandag 30. november 2015

Juleverksted

Vi bestemte oss for å prøve et prosjekt jeg fant i Lev Landlig


Gipsen tørker seint, så de blir gjort ferdige om noen dager, men ellers lagde vi papirtrær, mosetre, bjørkerishjerte, dompaper, konglegirlander og lyslykt

Veeeeldig kjekk dag, timene fløy. Lunsj fra thaien og kake (ja, jeg bakte ny i går) gikk ned på høykant.

Og så var det tur med hundene, middagslaging og middaglevering til mor. Jeg vasket opp hos henne mens hu spiste. En time seinere så jeg to hjemmesykepleiebiler utenfor hos henne. Det ble ambulanse til sykehuset. Så nå er jeg her med henne. Hun blir innlagt..

Endelig et pusterom

1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Så også de trærne i Lev Landlig, men mulig jeg heller satser på sånne stilige papirtrær! (",)

Jeg unner deg et pusterom, det er krevende å alltid stille opp. Håper det går bra med din mor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...