søndag 22. november 2015

Juleverkstedtradisjon

Ja, det er jo sånn at "tredje gangen" er noe blitt tradisjon

Nå er vi ikke der helt ennå da.. Jeg trodde jo at jeg skulle på juleverksted i dag. 

Prosjektet er klart, alt ble handlet inn i går og freddan bakte jeg til og med KAKE, men så viste det seg at det er neste søndag, eller "utsatt" som jeg velger å kalle det ;-) 

Line lovte å sende meg en påminnelse til helga da, haha, morsom hu :D

Figen i et nøtteskall sier venninnene mine.. Jaja! 

Er vel litt distre og det har ikke blitt bedre med åra akkurat


Fin tur med gjengen i frostlagt skog i formiddag, Rune og Freia framme der og Tinka like foran fotografen

Elsker de fargerike benkene A-laget i kommunen har satt ut

Jepp, kake med julesmak, mmmm! Den gikk resten av juleverkstedgjengen glipp av gitt

Mye vær ute i havet i kveld, men jeg er kledd for snø jeg, så det er bare å trekke hitover 

Lammefrikasse til middag, mmm, barndomsfavoritt, nesten som mors..

Og til slutt, den fine rosebuketten vi i festkomiteen fikk etter festen i går. Elsker sånne "tjukke" roser og tåler dem godt også :-)

Litt bekymra saueflokk her i stua i kveldinga.. De syns det lukta litt skummelt fra kjøkken 8-/

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Hi hi, godt med kake er det jo uansett. (",) Og det hadde jo vært kjedelig dersom du tok feil av helgene "den andre veien".

Elisabeth sa...

Haha, det har vel faktsk skjedd en gang det også.. Hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...