tirsdag 31. januar 2017

Late dager

Fikk nettopp spørsmålet "Hva gjør du om dagene?"

"Ingenting" svarte jeg, "eller jo, jeg står opp, lager frokost, går tur med Freia og så hviler jeg til Rune kommer fra jobb og så går vi en kort tur sammen og så hviler jeg igjen frem til leggetid".

Og når jeg sier "hviler" så er det ofte sammen med hu her fine, i godstolen i lesekroken


Jeg har alltid vært en bokorm, men leselysten har vært fraværende i over ett år.. Bøkene jeg fikk til jul i 2015 ligger fortsatt på bordet i lesekroken min, uåpnet..

Nå har jeg tatt medisin i 2,5 døgn, merker ingen forskjell, men det er nok litt tidlig.. Uansett er det godt å endelig være i gang! Og ute er det deilig, klart og kaldt vintervær. Bare glede!

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Håper virkninga snart gjør seg gjeldende. (",)

Elisabeth sa...

Hvis jeg blir verre ila de første 14 dagene så virker medisinen sies det.
Selv om DET er en grusom tanke håper jeg selvsagt at jeg blir helt elendig!
;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...