lørdag 28. januar 2017

Medisinplan!

I kveld har Rune hjulpet meg med "dosetten"

28 piller daglig i 3 mnd må jo bli rutine etterhvert, men pr nå, med mitt overkokte hode, må alt skrives, pugges, repeteres, krysses av og gjentas og likevel kan jeg sette meg ned helt fortvila og si, her er det noe som ikke stemmer, men så tar tålmodige Rune meg i hånda og viser meg og får meg til å forstå 

av og til lurer jeg på om jeg er i ferd med å bli dement, men det er nok bare hjernetåke, for man blir ikke dement SÅ ung vel?



Kroppen er svært mørbanket etter fallet i går, men har så mye smerter til vanlig at det liksom "koker bort i kålen"

Hodesmertene har vært det verste, man hører så mye stygt om blodpropp og hjerneblødning, men jeg tok sjansen på at det ville gå over og nå er det nesten borte

I kveld skal vi ha Chilireker, min absolutte favorittmat, mmm!


Rune steiker og holder på, verdens beste Rune ❤

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...