søndag 24. februar 2013

Lysere dager

Dette har vært noen knalltøffe uker! Jeg har vært helt zombie.. Levende død..

Lørdag morgen våkna jeg med en merkelig følelse i kroppen, jeg turte nesten ikke kjenne etter for jeg var så redd for at det var noe jeg innbilte meg, jeg følte meg i UTROLIG god form!

Den dagen ble jeg værende hjemme og satt for det meste stille i en stol og var livredd for at den gode følelsen skulle forsvinne..
 


Søndag våknet jeg og var like klar i hodet, var hjernetåken borte?!

Jeg spiste frokost og dro på tur med hundene halv ni! En ny og nydelig vinterdag kunne endelig nytes til fulle! uten hjernetåke og synsforstyrrelser.. Oh LYKKE!


Vel hjemme gikk jeg i gang med å rydde skuffer og skap på kjøkken, kasta all mat som ikke er glutenfri, alt korn og frø ble fuglemat, fikk sortert og rydda resten, krydderglassene ble sortert alfabetisk til Runes store skrekk ;) Han ser for seg at 2013 kommer til å bli et travelt år nå som jeg forhåpentligvis endelig blir frisk :) og har så sinnsykt masse å ta igjen





2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Takk for at du er så GOD at du deler din lykke med oss! Nå kan det vel bare gå EN vei- oppover og fremover!! Flotte bilder og veldig fint å vite at du har det bedre nå...!! Klem fra Anne-Eddie :)

Sivic sa...

Så deilig, håper formen varer!!
Hos meg går det opp og ned, men føler at hodet virker nå...... så jeg vet godt hva du snakker om :)
Lykke til med videre huslige prosjekter, bare husk å ta tid til deg selv også innimellom !
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...