tirsdag 19. september 2017

Det nærmer seg

Seint i går kveld fikk jeg tilsendt manuskriptet til artikkelen som skal i det andre bladet

Det er ganske rart å se egne ord omsatt til tekst formulert av en annen.

Bladet kommer i månedsskiftet september/oktober og det blir sykt spennende å se bilder og tekst på trykk. Jeg skal legge ut en kopi her når det kommer





Artikkelen som ble skrevet først, om kjøkkenet på Kleiva, kommer i et blad nå i september. Mulig det er ute allerede? Spennende å sjekke postkassen er det hvertfall! Journalisten skulle sende meg et eksemplar.

Jeg er introvert så det å eksponere seg sånn er ganske ubehagelig, men de spurte så fint og jeg vil jo gjerne være på ja-sida, så.. Men vondt blir det! Og spennende. Mest spennende kanskje..

Og litt vondt


1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Nå blir jeg jo veldig nysgjerrig på hvilke(t) blad det er, vil jo gjerne sikre meg et eksemplar sånn at jeg kan kose meg med artikkelen dersom det er et blad som distribueres her. (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...