torsdag 7. september 2017

Oioioi

For noen dager siden fikk jeg tilsendt bildene som journalisten tok i huset på Kleiva.

Knallgode bilder!

Og jeg fikk sett huset gjennom andres øyne. Rart. Og fint.

Det som ikke var så fint var å se bilder hu hadde tatt av meg, jeg vet jo at jeg har lagt på meg de siste åra, men at det var SÅ ille det visste jeg ikke.

Dette skal av igjen. Asap!

Så nå er det fettfattige, lavkarbomåltider som gjelder! Og ut med brus og chips. Jeg VET jo at jeg får vondt i hodet av å kutte sukkertilgangen så brått, men hodepine har jeg jammen meg fortjent ;-) haha

I dag har jeg laget meg proteinrik og fettfattig lavkarbolunsj som smakte SÅ godt

2 ss cottage cheese

1/2 avokado i små terninger

1 hardkokt egg i terninger

Litt pepper

Og siden jeg hater å trene, men elsker å svømme blir det svømming fremover, så ofte som mulig.

Og så fikk jeg tid hos en psykomotorisk fysioterapeut i dag og har kjørt bil i byen og vast rundt.. Så nå er jeg egentlig for sliten til å svomme.. Men en liten hvil nå bare, så kanskje?

Egentlig fint å se seg selv av og til, gjennom andres øyne :-)


2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Hi hi, jeg må bare humre litt. Et godt argument for å takke nei til interiørreportasjer, altså? (",)(",)

Elisabeth sa...

Hahaha, ja et veldig godt argument!
Har tatt av 3 kilo allerede ;-) hahaha
Så aldri så galt at det ikke er godt for noe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...