torsdag 27. februar 2020

Forkjøla for 4de gang denne vinteren

Har hatt feber og snått 2 ganger og skikkelig forkjølelse 1 gang i vinter, i går begynte det pigede å krible i hals og nese igjen! Og siden jeg satt ved siden av en snufsete kineser på Fisketorget i går er jeg sikker på at jeg har fått coronaviruset, neida! Joda



Og munnbindet er bare en «maske» jeg fant på Snap

Nydelig vær i dag altså, et tynt melisdryss med snø på bakken i morges, men det har blåst bort. Billig 95 oktan bensin i dag, så jeg har fyllt tanken og pakket bilen og er klar for en ny jobbuke i Suldal. Har syklet hit og dit i dag også, herlig transportmiddel

Til middag i kveld blir det 50% varer fra Rema! Kyllinglårfilet i en fløtebasert saus med bacon og sopp, samt bladsalat med fetaost og valnøtter og god vinagrette

Dagens terningkast blir 5, tross corona


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...