torsdag 27. februar 2020

Helaften

I går gjorde Rune og jeg noe vi ikke har gjort siden FØR vi fikk hund i 2006, vi gikk på kino! Men først spiste vi på Fisketorget

Åhh, for en kveld!

Hadde bestilt bord til kl 19 og tenkte vi skulle spise skrei, men det var de utsolgt for, så da ble det stekt lange med rotgrønnsaker og skalldyrsaus. Ikke noe dårlig alternativ, det var "åh herregud så godt"

Og filmen, Parasitt, var helt i min smak, passe morsom, alvorlig, sprø og blodig (og når han som satt i setet ved siden av meg endelig fikk spist opp innholdet i de fire nøtteposene han hadde med) da greide jeg endelig å synke inn i filmen og nyte opplevelsen

(Det satt altså en mann ved siden av meg som hadde lommene fulle av små nøtteposer. Han strevde fryktelig med å få åpnet dem, og når det var gjort strevde han med å få fingrene nedi de små posene, det var ei poseknitring uten like og han tygde så høgt at alle i salen må ha hørt han. Er det mulig!!!! AAAArrrggghhhh!!!! Han gikk heldigvis tom for nøtter etter en halvtime)

Og her har vi sol for 5. dag på rad


Fin dag, tross nøttespisende gubbe, terningkast 6 😄

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...