torsdag 21. oktober 2021

Akutt poliklinikk

Eg ringte igjen i morges, var ikkje nøgd etter tysdagens oppleving

Fekk beskjed om å komme inn og fikk snakket med ortoped Elisabeth (!) jøss ka et felles fornavn gjør for opplevelsen 😅

Hu var god og forklarte skikkelig og jeg fikk ny mindre skinne og den ble satt på av en tekniker! 

Hun måtte og spørre hvorfor jeg gikk slik i 14 dager, jaaaadaaaa. Eg vet nå at om det sier knekk då er det brudd!

Jeg var frista til å spørre hvorfor jeg ikke fikk samme hjelp på tysdag, men lot det være

Nå har jeg fått skinne på foten som jeg kan ha på foten om natta uten å være redd for å sparke noen til døde og uten å være redd for å ødelegge foten ved ikke å ha på noe

Slalomstøvel anno 1980 kontra dagens enkle skinne som det er plass til i en vanlig sko



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...