mandag 7. oktober 2013

Anonym

I går oppdaget jeg den første anonyme kommentaren på en bloggpost jeg har skrevet.. En ganske alvorlig bloggpost om nettmobbing. Jeg blir nemlig nettmobba av en LEGE på hans hjemmeside, herregud.. HAN burde jo miste autorisasjonen..

Kommentaren til anonym burde jeg vel egentlig bare sletta og glemt, men ordlyden ga meg en følelse på hvem vedkommende er..

Les den på linken under, hva tror du?

Bilde er av Rune og ble tatt i Hylsfjorden for et par år siden

http://hilfigen.blogspot.no/2013/05/solabladet-10-mai-2013.html

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Æsj! Så utrivelig å få sånne kommentarer! Glem det, KAST DET !!
Har en ikke annet enn surmaga ting å komme med, bare la være !
Støtter deg og håper ting vil ordne seg etterhvert!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...