lørdag 26. oktober 2013

Hobby bruktmarked

Min gode venninne Linda Brun har arrangert hobby bruktmarked et par år nå, en del av hobbyen vår består jo i å shoppe, og det er ikke alt vi greier å bruke eller bruke opp viser det seg, hehehe.

I år følte jeg at formen var så god at jeg også ville ha et par bord og selge unna litt..

Jeg fikk god hjelp til bæring av snille Hansi, mannen til Linda. Kjempeservice!

Her er vi i gang med opprigging, Oxana fant noen veldig billige
dabbers hos meg og sikret seg 36(!) stk før åpningstid,
helt i enden av lokalet skimter vi Linda, travelt opptatt med å forevige øyeblikket, hu og :)

Margrethe er i full gang med å rigge til sitt bord og må visst ta golvet i bruk for å få plass ;)

Inger Pauline danderer duskene sine :D

Solfrid må også titte litt

Her et bilde etter åpningstid. Dette er tatt i et fredelig øyeblikk, syns det var godt besøkt og jeg hadde en kjempekjekk dag. Det var så gøy å møte så mange av scrappedamene igjen!

Jeg savner butikken min og det gode miljøet og alle de kjekke damene
Takk for en kjempekjekk dag! Nå gleder jeg meg til neste lørdag ;) Tuut-tuut! hihihi

1 kommentar:

Pauline sa...

Javisst var d en kjekk lørdag, og jammen fikk jeg solgt den ene dusken min også!! :-P
Kjekt å treffe deg igjen kjære venn, og god tur neste helg!!
Klem! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...