søndag 20. oktober 2013

Morgenstemning


Det ble til at Rune gikk tur med hundene mandag og tirsdag morgen..

Mandag og tirsdag skulle jeg ha en nyansatt på opplæring og kunne ikke legge meg syk, så jeg karra meg på jobb MED krykker, hehe, huff.

Tirsdag hadde ryggen begynt å normalisere seg igjen, så jeg lot krykkene bli hjemme. Hadde time hos naprapaten halv tre og fikk god hjelp hos henne :)

Tirsdag kveld kunne jeg være med på tur igjen

Onsdag hadde jeg fri, men var så sår i ryggen etter naprapatibehandlingen at jeg tok det litt langsomt fra morgenen av. Men tur ble det!

Mange spennende lukter i sanden på Sande..

Torsdag morgen så det sånn ut

og fredag morgen hadde vi det sånn:

Fredag måtte jeg skrape is av vinduene på bilen for første gang i år.. Deilig at det blir kaldere!

Jobbet ekstra torsdag (som vanligvis er min fridag) og fredagen og lørdagen og. I dag er det søndag igjen, energien er på topp og i dag har jeg lyst å bake eplekaker og sy litt. Herlige søndag!

Har fått tak i mer medisin også ;)

Livet smiler

2 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Hei Elisabeth :) Ville bare sende deg en god klem :) Flotte bilder fra turene dine. Du er jammen god til å komme deg ut uansett om du er dårlig eller ikke.... Ønsker deg alt godt, Elisabeth. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :) Ha en fortsatt fin søndag. Klem Brit

Anne-Eddie sa...

Kjempefine bilder og herlige kommentarer! Likte comfortfood du hadde bilde av!
Du holder koken! Kjempeinnsats, kjekt at du har det bra! Med eller uten krykker! Takk for hyggelig kommentar hos meg!
I år har det vært MYE nøtter her, du må bare plukke de FØR de faller ut av hamsen....nam,nam!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...