søndag 11. februar 2018

Venninnetur til Kleiva



Første helga i mars skal jeg ha med 4 venninner hit. Endelig! Ei av dem har vært her før, men for de tre andre er det første gang

I helga klargjorde jeg de 4 soveromma og redde opp senger med nye madrasser, dyner og puter. Gammelt, men nyvasket sengetøy og hekletepper ble lagt på og det ble så trivelig.

Det viste seg imidlertid at det mangler både ei dyne og ei pute, så jeg må på shopping til uka!

Gammelt sengetøy ja.. Jeg fant 8 kvadratiske putetrekk med hekla/brodert mellomverk. De fleste håndsydde og 4 med brodert monogram. Såå fine og jeg har lyst å ta dem i bruk, men får man egentlig tak i sånne små puter lenger!? Og i tilfellet hvor?


Og strykejern! Det må jeg skaffe 🙈

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...