søndag 5. januar 2014

Årskavalkade..

"Alle" bloggere driver med årskavalkader, men det får du ikke her ;)

Men jeg ser vel at 2013 har vært mitt mest aktive år, syns det kommer tydelig fram av antall poster i bloggen, hvertfall.

Aktiviteten i 2013 henger sammen med at jeg i januar fikk god hjelp hos Norsk Borreliosesenter til å finne ut av hva som feiler kroppen min.

Og bare etter noen uker på medisin ble livet lettere og delta i igjen og jeg kunne begynne å jobbe igjen og betale ned på gjelda jeg har pådratt meg og har vært på masse turer og opplevelser.

2013 ble på mange måter det beste året jeg har hatt på ei stund


Sånne dager som dette ønsker jeg meg mange av i 2014, i favorittfjorden min - Hylsfjorden.

Ps, ikledd fiskeantrekk fra bruktbua og vest fra Regatta, 1984 modell ;)
Hihihi!

Dessverre ble Norsk Borreliosesenter stengt av norske myndigheter i september og nå ser ting mørkere ut enn på lenge.. Kroppen reagerer med "avsky" på medisinene (får forferdelig eksem og kan bare bruke dem noen dager om gangen)..

Så hva gjør jeg?

Lars Monsen får hjelp på en klinikk i Tyskland..

Jeg vurderer også Tyskland, men hva med hundene og mor og sykepenger og og og..

"Din helse er viktigst", sier folk, er jo enig i det, men min helbred avhenger også av at jeg vet at de andre faktorene i livet mitt blir tatt hånd om og har det godt og jeg kan ikke legge alt over på Rune. Behandlingen i Tyskland er ikke gjort på en dag..

Jeg ønsker meg at borreliosesykdommen blir anerkjent av norske helsemyndigheter, jeg ønsker meg et fullverdig behandlingstilbud for oss borrelioserammede her i Norge, men mest av alt ønsker jeg å bli helt frisk - så det blir nok Tyskland..

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjære deg!
Her fra meg blir det ingen årskavalkade! Synest det bare blir en repetisjon av "gamle" innlegg! Men, sjølsagt får de som vil drive med det...!
Så: Ønsker av hele mitt hjerte at "ting" vil løse seg for deg !
Forstår godt din frustrasjon over "tingenes" tilstand!
Best av alt, hadde det vært godt om det ble en løsning her i Norge ! Fryktelig kostbart å reise til Tyskland, det er ikke mange som har råd til det! Og dermed blir de dårligere og koster samfunnet millioner i sykepenger og trygd! Forstå det den som kan !
Ha en flott søndag, iallefall godt at du hadde et bra år i 2013 ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Pauline sa...

Ønsker deg alt godt i 2014, kjære Elisabeth!! Kule råååsa sko du hadde fått av "småpikene"! ;-)
Ingen årskavalkade fra meg heller... pytt sann!

Good klem! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...