torsdag 16. januar 2014

Et FUNN

Før jul (på juletreff hos Linda) traff jeg ei god scrappevenninne som tydeligvis hadde lest på bloggen min at jeg virkelig TRENGTE en overlockmaskin og jeg fikk tilbud om å kjøpe hennes for noen få kroner..

I dag dro min gode venninne Elisabeth og jeg på besøk for å se på maskinen.. (Elisabeth er en kapasitet på området, har sydd siden hu var konfirmant og har jobba hos Stoff og Stil og HAR en overlock sjøl - det var hos henne jeg så lyset ;) )

Den er noen år, men var fortsatt tredd med trådene fra fabrikken! Ubrukt, mao.. Den er sååå smoooth og såå go! Lucky me!

Jeg har vært SÅ heldig og er så glad for den gode handelen jeg gjorde! Tusen takk Pat

1 kommentar:

Pat sa...

Have fun with your sewing projects. Hugs Pat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...