torsdag 27. juli 2017

Gøy på "landet"

Eg like å sei at me bor i Stavanger, og kalle huset vårt for "byhuset", men sannheten e at me bor lenger vekke fra Stavanger enn fra sånne



og slike 


Me bor litt landlig og sjøl om det er masse gater og masse hus her så er gardsbruka ikke mer enn noen steinkast unna

Og på dager som i dag hvor fjorden ligger som et speil og temperaturen er på 20-tallet så er dette paradis på jord. Jeg elsker å bo her


I kveld la vi turen til Sande, ikke mye folk på stranda, men det var noen blåfrosne unger å se ute i sjøen, brr.. Freia hadde IKKE lyst å bade

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Det beste av to verdener, altså. Høres helt flott ut, spør du meg.

Elisabeth sa...

Vi er heldige, men det er jammen meg dere også! FOR en flott plass dere bor! Vakkert

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...