torsdag 6. juli 2017

Sliten

Dagen i dag begynte med ei økt på romaskin med mulighet for å fange fisk, veldig gøy! 

Kl 8 var det frokost og så gikk det slag i slag med forelesninger fram til kl 13.30 

Og så fikk vi fri til å gå tur

Kort vei opp til Maihaugen og siden det var i åpningstida var alle hus åpne og i mange var det guider og aktiviteter

I presteboligen sto det et digert bord som var dekorert

Og sjekk denne herlige benken som bare er skåret ut av en trestamme, beina er det som engang var greiner


Tenk å hatt sånn dekor i taket, så vakkert


Og mye flotte smidde beslag, sukk


Og bordet i presteboligen igjen



Og se dette fine gjerdet!


Og mye marmorering i noen av disse gamle bygningene, gitt



Vi måtte tilbake til middag kl 15 og etterpå var det gruppeoppgave til kl 18.

Og siden det er siste kvelden i kveld ble det kake og morsom konkurranse i stua. Fin gjeng som kommer til å savnes

I morgen tidlig er det bassengtrening igjen, men jeg står over, det får være nok røde øyne nå.. Vi fortsetter med forelesninger frem til kl 11 og lunsj

Og SÅ skal jeg hjem til gjengen min igjen og det gleeder jeg meg til!

Og nå håper jeg søvnen kommer og blir ei stund, det ble bare tre timer sist natt


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...