mandag 20. mai 2019

Under cover dog



Kjære, fine Freiaen vår som vert så redd når ho må vere åleine i huset på Kleiva at ho gjøyr frå me går til me kjem att! Og vert så sår i stemmen at ho høyres ut som ei hås gås 😄

Neste jobbturnus skal eg freiste å ta ho med på jobb, vel ikkje inn på jobben, men at ho er i bilen dei dagane det ikkje er sol og at eg kan ut å lufte ho nokre gangar ila dagen. Rett og slett ta meg ei lita røytepause 😂

Rune skal til Fairbanks om 2 veker så det hadde vore gull om ho venner seg til livet på landet, men eg har ikkje trua.. Hu har jo vore heime i byen i lag med Rune store deler av tida når eg jobbar, nettopp fordi me ikkje vil utsetje ho for ubehaget


1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Stakkars, ikke lett å være husredd. Hun hører sikkert masse uvante lyder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...