mandag 5. desember 2016

Ny uke

Mandag og ny uke og 19 dager til julaften.


I huset på Kleiva er det ikke no julestress. Kanskje jeg bare skal bli her til det hele er over?

Eller kanskje rett og slett senke krava - og skuldrene..

Jeg vet ikke hvor mye jeg orker å gjøre av gavekjøp og andre innkjøp i år. Alt som kan gjøres på nærbutikken fikser jeg, men hvis jeg må ut å kjøre, finne parkeringsplass, omgitt av hundrevis av andre ute i samme ærend, gå i kø, stå i kø, da blir jeg sliten.. Og ikke bare sånn vanlig sliten, jeg blir utmattet. Merkelig følelse.

Men ikke mer gnål om helsa, nå er frokosten fortært og oppvasken venter. Og dagen ser ut til å bli fin. Skal ta med Freia ut på tur etterpå, må nytte dagslyset. Det er beksvart her kl 16.30 allerede

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...