fredag 2. desember 2016

Tallerkenhylle

Tallerkenhyller er noe man finner på kjøkken i de fleste gamle hus, det er praktisk oppbevaring av tallerkener og fat og har man noen fargerike fat så er det jo pent også

I huset på Kleiva har det ikke vært tallerkenhylle som jeg kan huske, men da oppussingen av Kleiva startet bare visste jeg at det MÅTTE på plass

Denne fant jeg på Finn for nærmere 2 år siden, det viste seg at selger bodde to hus ovenfor foreldrene til Rune

Jeg fikk den for 150,-


Vi hang den opp før 17. mai - FØR kjøkkenet var malt. Og jeg husker det slo meg at det var så enkelt å finne fat til maten vi skulle ha 17. mai.. Og så er det jo veldig dekorativt

Noen av fata har jeg kjøpt på brukten og noen sto innerst og underst i kråskapet her.. 

Fin hylle, fine fat


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...