søndag 4. desember 2016

Vinterstengt

Det er full fart på fuglebrettet nå, var endel insekter i lufta på torsdag, men tror de "gikk an" når minusgradene kom


På bildet her er det minst 4 meiser.. De er glade i frø og brød. Forrige gang vi var her hang vi opp fyllte kokosnøtter, men det fikk de åpenbart magesjau av, det var hvite drittrenner nedover veggen der de hang, så i går fikk jeg vaska det bort


Fårleg? 


Tenk at noen malte det grå naustet vårt rødt..


Og dette er til deg Inge i Hamburg, slik ser hytta på Ingahaugen ut når det er vinterstengt. Den ligger der så ensom og venter på besøk ;-)

Rune dro for 1 time siden, og naboen er på hytta, så nå er det veeldig stille og ensomt her i grenda. Kun Freia og meg. Vi får inn å hvile litt og så kanskje legge opp gardiner..

2 kommentarer:

ingemoellergmail.com.de sa...

Hei Elisabeth..Mange takk..
Alene og forlatt det er riktig..dvalemodus quasi..
Du er nå alene med Freia i Kleiva.?Bra..
Har en god time og jeg ønsker deg god helse....hilsen fra meg...

Elisabeth sa...

Hei Inge
Takk for hilsen. Dere må nok ta turen til Ingahaugen igjen i 2017
Ha en fin uke

Klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...