fredag 15. desember 2017

Postens utro tjener

var dessverre på jobb denne uka
Vår niese ble nylig 16 år og hu sparer penger til en klassetur, og i stedet for å vippse
så jeg lagde kort og på mitt vis lagde jeg en lomme med ei slisse til å putte seddelen i, litt ekstra trang bare sånn for moro skyld..

Kjøpte boblekonvolutt for sikkerhetsskyld
Da konvolutten kom fram var den merket med dette

Konvolutten var revet i to

Men kortet var helt

Interessant da at seddelen mangler for den måtte man omtrent pirke ut
Fy fa..
Og ja, jeg vet at vi ikke skal sende penger på denne måten.. Det ble vipps og en dyr lærepenge
Håper Posten ettergår rutinene sine. Og de som var på jobb. Jeg har sendt dem en klage
Fra nå av blir det e-kort og e-penger

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...