fredag 15. desember 2017

Det er ett år siden i dag

At håpet om å bli frisk tok meg ut på mitt livs viktigste flytur - til borrelioseklinikken i Augsburg





Enda ett år med mye smerter, sorg og frykt, men etterhvert også håp, bedring og glede

Ja, for jeg er veldig mye bedre, har mindre smerter, sover bedre, er kjappere i hodet, kjenner mestring og engasjement, har fått bedre utholdenhet og pågangsmot, balansen er tilnærmet ok, men blir fortsatt plutselig veldig sliten og da blir det bare surr. Tåler lite motgang og driver fortsatt og har for store forventninger til meg selv. Både på andres og egne vegne
Jeg skal fortsette på medisinen noen uker til og skal sende ned ny blodprøve på nyåret.
Blir spennende å høre hvordan det ser ut.
I takksemd

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Fant å lese. Håpar det går framleis på fram med deg...

Elisabeth sa...

Takk :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...