mandag 14. mai 2018

Finn og jeg 

Ja  vi er ganske gode venner, Finn.no og jeg

For noen dager siden dukket denne vakre stolen opp til bare 150,-

Den kommer til å passe superfint i gangen på Kleiva, i stedet for den 60-talls spisestolen i teak som gjemmer seg under villsauskinnet der

Så jeg sendte en link til Rune, han likte stolen og ideen

Og i dag ble den jammen meg min/vår

Og for en gangs skyld ble det et åpent kjøp, hihi, åpent i den forstand at Rune vet om det. Han må nemlig hente den siden jeg er på Kleiva

Og her er Runes bilder av stolen


Kjempefin og den har litt av en historie, så den må jeg fortelle når jeg har fått detaljene!

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Perfekt for Kleiva! (",) Skulle ønske jeg fant sånne kupp.

Elisabeth sa...

Helt nydelig, og nå er den kommet i hus!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...