tirsdag 1. mai 2018

Jobbar på

I dag har Rune skjært til hylleplater til kjøkken, eg har måla både dei og hylleknektane med linoljemaling, så dei er vel tørre til helga, kanskje?!





Så har Rune sparkla vindauge og dørlister og satt lampettledning i ein lampefot som skal bli nattbordlampe på kjøkkenlemen.
Eg har stæsja i gangen og har bytta rammer på nokre fotografier. Gamle foto må ha tidsrektige rammer
Og så har me fått hengt opp litt meir på veggene


Ei svært produktiv langhelg er over, men fredag er me attende og då blir eg ei stund

1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Jeg synes det er et mareritt å male sånne hylleknekter, det er bortimot håpløst uten å grise (i alle fall for meg). Blir spennende se hvor dere skal ha dem. (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...