fredag 18. mai 2018

Hvit plastrør med rødt lokk!

Jeg har ikke tall på hvor mange bilder jeg har tatt hvor dette røret har ødelagt idyllen! Men vi må jo ha det for 1 meter nedi der ligger stengekranen til vannet inn til huset



I et hageprogram på nett fra BBC så jeg at engelskmennene bruker hassel og «vever» gjerder og levegger og det syns jeg var så fint og «riktig» at jeg lagde meg et lavt gjerde foran et bed jeg har her



Og da vi satt og prata litt på jabenken i går kveld fant vi ut at det kanskje kunne lages en slik «vev» rundt det hvite plastrøret. Vi hadde i utgangspunktet tenkt å bruke stein rundt det

Men ideen var så fristende og hassel er det nok av her

Så da gikk jeg i gang


Og det ble så bra! Jeg elsker det


Lokket hører til på jerngryta på den store bryggerhusovnen i kjelleren, så jeg får spørre Rune om han kan lage en kopi

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...