mandag 28. mai 2018

Til Kleiva for å vanne

Hadde time hos fysio i dag kl 9.30, dro rett og handlet og hjem for å pakke.

Fin tur, lite trafikk, men de utenlandske bobilsjåførene har igjen begynt herjingene sine langs landeveiene.. Aaarrrghhhh


Det har vært en lang, tørr uke ved byhuset og her inne også, så jeg måtte spørre BM om hun kunne stikke nedom og vanne litt i kassene mine. Alt var så grønt og i orden, så det var kjempefint at hun hadde anledning


Måtte opp og sjekke vannstanden i kjellå, den var grei, men ikke bra, så jeg fant ut at jeg måtte prøve å fange det lille vannet som rant/renner i bekken, så jeg rigget Reodorløsninga Rune laget i vinter! Fungerer kjempefint og transporterer litervis med vann ned i hagen! Har satt på svetteslange nederst som ligger ved bærbuskene og i plantekassene og restvannet samler jeg i en balje til vannkannevanning

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...