tirsdag 12. juni 2018

Kanadisk veke

Haha, som vi ler av det

Jeg var sykt dårlig i går og når jeg begynte å komme meg var det bare kosemat jeg tenkte på

Og da ble det Poutine

Pommes frites

Stekt bacon

Brun saus kokt på kraft

Raspa norvegia

Vårløk

Haaareeeguu så godt! Så i dag lagde vi det en gang til 😁


Men man kan putte oppi hva som helst av restemat

Brød i stedet for pommes frites

Kjøtt eller pølse i stedet for bacon

Grønnsaker, bønner, you name it

Det viktige er den gode brune sausen

Og ost! Mozzarella eller revet norvegia, en som smelter lett

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Kanadisk uke? Betyr det at det er bare én rett hele uka, eller varierer dere? (",)

Elisabeth sa...

Hahaha

Ja, nei, det 😂

Variasjoner over et tema, poutine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...