mandag 9. juli 2018

Tur og middag midtveis

Turen er unnagjort, bekken er tom, men kjellå var heldigvis full



Ikke godt å se men vannet står til kanten, og det er altså helt klart til bunns, ser grønt og gørrete ut her, men det er nok bare vekstene som speiler seg i vannet

Da jeg kom forbi på garden ble jeg ropt inn av Olaf, han overtok nemlig euroen tyskerne skulle betale båtleia med og nå fikk jeg norske av han. Og ikke nok med det!

Jeg ble invitert på middag!

Både 1600 og middag ;-)

Tihihi

Koselig det. De er så greie! Grilla laks med tilbehør og så satt vi ute og åt på terrassen der oppe. Og resten av laksen ble med til Kleiva, så den skal jeg mumse i meg til lunsj i morgen!

Freia er sliten stakkar, alle turer er for lange for henne nå, så det var i grunnen godt vi kunne stoppe ei stund der oppe

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...