torsdag 5. juli 2018

Solbærmarmelade og flate fugleungar

Eg fekk meg eit insektstikk i går som ikkje har vore heilt godt i natt og i dag, så tidlegare tok eg meg ein allergitablett og jammen ser deg ut for at han virkar
I morges måtte eg ringe Olaf for å høyre om Kongalé skulle vera open (grinda ut til Kongavegen), då sa han f-ordet og det gjer han sjeldan, så eg sprang (halta) ut og fekk lukka att grinda

Nå etter allergipilla har fått virke ei stund er foten hverken rød, hoven eller varm lenger og heller ikke så vond å trø på.

I dag har eg plukka solbær i røysa, store fine og kokt solbærmarmelade

300 gram så vidt modne solbær
Kokes i 1/2 dl vatn i 10 min
Tilsett 100 gram sukker litt om gangen
Kok opp, skum av og ha på tette glas



Og så satte eg meg nesten på ein fugleonge i ein av stolane på trappa her



Nå står småtomater i ogn og ovnsbakar til kveldens pasta vegetar

Og kjellå er smikkfudle av vatn, så i kveld skal eg vaske klær, kjøre oppvaskmaskin og i morgon tidleg ta meg ein dusj og kanskje til og med trekke ned i do, hihi

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Det høres herlig ut alt sammen, ikke minst å få trekke ned i do uten videre tanke. (",)(",))

Elisabeth sa...

Hihi, små gleder på Kleiva :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...