tirsdag 11. oktober 2016

En gal mann med legelisens

Screenshoten lenger nede i denne bloggposten er et innlegg jeg skrev i 2013, men den er like aktuell i dag.

Ingen norske leger tror at kronisk borreliose finnes, det har ikke skjedd NOE på disse åra..

Legen som dengang hengte meg ut på nettsia si og kommenterte anonymt på bloggen min - anonymt - ja for SÅ tøff var han ikke at han turde signere med fullt navn, men ordlyden avslører ham, den er prikk lik den han bruker på sin egen hjemmeside og i all argumentering i media

Dessuten: Det er ikke mange kommentarer jeg får, men de som kommenterer kjenner jeg stort sett. Tror kanskje det finnes 5 anonyme kommentarer totalt på innlegg jeg har skrevet på bloggen min.

Bloggen min er ikke kjent, så det er ikke slik han har funnet den, men om man googler borreliose, så kommer den opp, laaangt ute i søket. Min teori er at han googlet borreliose og kronisk borreliose og fant en del bloggere som fortalte sin historie på sine private blogger og som han så systematisk teppebombet med sine synspunkter i 2013. Anonymt.

For vi er flere som ble uthengt på hjemmesiden hans og de som har blogger fikk anonyme kommentarer i samme sjanger som jeg fikk

Han burde vært fradømt legelisensen sin, og ikke Luneng som hjalp meg og tusenvis av andre borrelioserammede frem til 2013

TV2 var på saken i 2013, men turte ikke lage sak på det da bevisene ikke var "tydelige" nok

Jeg syns fortsatt det er megatydelig..

Bildet er en screenshot fra innlegget, du finner saken i arkivet 2013, mai 10





I dag passet det fint å børste støv av gammel dritt

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...