mandag 27. februar 2017

Til dyrlegen igjen

Freia er ganske smart. Hu elsker å være med på tur, hu elsker å treffe folk.
Og står alltid klar til å hoppe ut av bilen når vi stopper

Men da vi parkerte utenfor hos dyrlegen i dag satt hu boms på rompa og gjorde ikke mine til å hoppe ut. "Har jo vært der før og det skjer jo aldri noe hyggelig der, han der grønnkledde mannen stikker med nåler og er ikke noe koselig og de der sure godbitene han prøver å gi meg, blææh"

Jeg lokket og lurte og hu gjorde seg ekstra tung og uangripelig da jeg ville løfte henne ut av bilen, haha

Og da jeg endelig fikk hu med meg inn sto hu på den vonde venstrefoten som for å vise at vi var der helt unødig, hahaha, hu der altså!

"Se mor, foten e heilt bra den, kan stå på den uten problem!"



Fortsetter på medisin ei uke til og kun korte turer - i bånd



Og jeg blir fortsatt helt utslitt av å kjøre bil, så nå må jeg hvile!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...