mandag 5. februar 2018

Aichas spaghetti vegetar ala Hilfigen

Når jeg er aleine liker jeg godt å teste ut vegetaroppskrifter og siden Rune dro på jobb igjen i går så er det ny vegetaroppskrift på test i dag
Jeg liker ikke så godt bismaken i den glutenfrie Semper spagettien, men elsker spagetti så derfor er det sprnnende å teste annen glutenfri pasta. Da jeg fant denne posen med pastaskruer laget av linsemel bare måtte jeg kjøpe! Tydeligvis laget av røde linser, men det liker jeg jo, ikke noe bismak av det

Oppskriften her http://aichasmat.no/spaghetti-med-sitron-persille-og-chili/
Ble knallgodt med linsepasta og skal helt sikkert lages igjen
Oppskriften er på 500 gr pasta, jeg lagde av 250 gr pasta
Jeg hadde ikke sitron, kun «sitronsprut» (sitron på flaske) og brukte 0,5 dl av det samt 1 ts sambal oelek i stedet for 1 chili til halv oppskrift
Nam!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...