mandag 5. februar 2018

Enda en UFO ferdig

Ufo=UFerdigObjekt ☺️
Jeg er fæl med å begynne på ting og så legge dem fra meg hvis jeg syns det er kjedelig, ref. heklet gardinkappe påbegynt for 25 år siden 🙈


Strikka og tova noen par med tøfler for noen år siden, det fjerde paret ble påbegynt, men aldri ferdigstilt, før i dag. På de forrige jeg strikka syns jeg det ble en morsom effekt med løse ender av garnet og den tanken tok jeg helt ut på dette paret
Jeg strikket ferdig i går og sydde sammen og tova i dag. Oppskriften er kjempeenkel så det var ikke det som gjorde at det stoppet opp, det var vel orken.
Oppskriften har jeg funnet her: http://postkjellaren.blogspot.no/2012/10/tova-tfler.html?m=1


Nå står de på badet og tørker og så til helga når Rune kommer har han med seg skinnsåler jeg skal sy på
Nå skal jeg male litt 😃 det liker jeg godt

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...