torsdag 25. juli 2019

Grønne fingre?

Jeg håper stadig..

Men for litt siden måtte jeg innse at det jeg trodde var en agurkplante, og som har fått stell som om den var en agurkplante, viste seg å være ei solsikke. Mine venninner som HAR grønne fingre ler godt av den historien 😆 Glad for å glede. Fakta er at jeg har sådd agurkfrøa sjøl, fra en kjøpt pose frø, jeg merka alle potter etterhvert som det ble sådd og likevel blir det solsikke 😂  Har heldigvis én agurkplante også, men spørs om det blir noe på den, den er bare 20 cm høg og nå er det snart august. Timatplantene står i full blomst og hvis denne varmen fortsetter så er det jaggu mulig å få til tomater ute


Måtte flytte de da gresset ble så frodig, det er nok bokashivann som er årsaken. Satser på at det blir frodig rundt steinene nå


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...