torsdag 3. oktober 2019

Jobbuke spekket med opplevelser

Jeg tror ikke jeg har sagt det til noen andre enn Rune, men denne jobben jeg har nå er den kjekkeste jeg har hatt - noengang!

I 2000 jobbet jeg i oljå med ei årslønn på 800000, fascinerende mye penger, men det var full rulle med offshorerotasjon, 14 på og 21 av og de 21 av jobbet jeg stort sett hver dag på kontoret på land. Ble møkalei og sa opp

Nå tjener jeg myyye mindre, nesten et symbolsk beløp i sammenligning og jobber 100% i en 60% stilling, med 100% mener jeg at dagene fullpakket med bare kjekke nye ting, og jeg elsker det! Jobben er bare et engasjement ut året, så denne tida skal jeg bare kose meg med alle disse nye erfaringene jeg får

Og seee sååå vakkert vi har det (!) får tårer i øynene av å se disse bildene


Jeg jobber i det hvite sjøhuset og skuta utenfor er og en del av jobben


Og her oppe har jeg også vært en del i høst - i jobbsammenheng


Og her et bilde fra laksetrappa i Suldalslågen


Står en sværing her mens vi er her


Det er såå kult!


Heldige meg med verdens herligste jobb

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...