søndag 23. februar 2020

Ketoboller

Rune piska krem og hadde i 1/2 ts vaniljepulver (tørka og finhakkede vaniljestenger)

Jeg liker godt bringebær og de er det lite karbohydrater i, så jeg toppa mine halve ketoboller med krem og (fryste) bringebær


Ei ketobolle inneholder 2 gr karbohydrater

Jeg syns ikke de var "verdens beste", men så har jeg ikke smakt ketoboller før heller, så jeg aner ikke hva som er godt og ikke

Og ikke skal jeg bruke særlig energi på å finne det ut, for vi er ikke så opptatt av "noe søtt" til kaffien - og stort sett drikker vi ikke kaffi etter arbeidstid



Er skeptisk til søtstoff, da jeg stort sett syns det har en kjemisk smak, men Sukrin skal det visst være "mer naturlig søtsmak på", men mine smaksløker er over snittet godt utviklet, så kan avkrefte at det er noe som helst naturlig med smaken på sukrin

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...