tirsdag 25. februar 2020

Tirsdagsplaner

Hoppet ut av senga halv åtte og lagde smørkaffi til oss, for en ENERGI en får på dette kostholdet! Rune er og kjempebegeistra, han sover kjempegodt og føler seg så bra

Og det må jeg også si, jeg har slitt med søvnen i årevis, men nå sovner jeg idét hodet treffer puta og sover hele natta

Har og vært enormt plaga av urolige bein (restless legs), et fenomen som oppstår 10 min etter at jeg har lagt meg, det kribler i beina og jeg må flytte på dem for å få ro, men det slutter jo aldri.. Eller etter en times tid roer det seg vanligvis, men nå etter ketokosthold i litt over 4 uker og etter 25 år med plagen er den er borte!

I dag har jeg et telefonmøte med jobben kl 10, før det skal jeg ta yogaprogrammet jeg pleier å gjøre for å tøye harde muskler og sener og etter møtet skal jeg sykle til Randaberg og kjøpe noen utelamper




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...