søndag 2. april 2017

Benkeplata er levert

Fikk tekstmelding fra kjøkkensnekkern i uka som gikk. "Benkeplata er levert", oi tenkte eg, da må me få de til Kleiva snarest, så eg tilbød meg å komme med pickupen slik at vi kunne kjøre de opp.

"Eg har bore dei til Kleiva" var svaret. Stakkars mann, jaja, vi har bært mye til Kleiva vi også - før det ble kjørbar vei.

Fin benkeplate! 


Maler siste strøk inni kjøkkenskapa nå - onsdag kommer han for å montere det hele sammen til to kjøkkenbenker. Blir spennende!

Håper bare det tørker til onsdag..
Linoljemaling tørker   s a k t e .   Det går ikke akkurat raskt med meg heller, blir fort sliten og de der råtne knærne mine, aaarrgghhh.. Kjørte inn hit i går kveld og har hvilt til nå.. Nei, nå får eg kravle til verket og male et skap til..

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...