torsdag 6. april 2017

Det har aldri skjedd før

sa snekkeren da det gikk opp for ham at han hadde målt feil på lengden på benkeplata som skal ligge inntil og under oppvaskkummen


Og "den nye kjem ikkje på plass før itte påskje"

Arrrrggghh - e d MULIG!!!?? Det blir ikke ferdig kjøkken til påske!!?

Hvorfor måtte dette skje nå og skje meg? "Alltid" er det noe som skjærer seg

Har gleda meg sånn til å få alt på plass til mor kommer slik at hu får se at nymotens (oppvaskmaskin og vanlig komfyr) passer på Kleiva

Litt sur nå, men samtidig gleder det meg. Da blir påsken helt som den pleier å være, kun vann på badet og kun hybelkomfyr å koke på, og oppvaskbalje til å vaske opp i.

Godt vi bare skal være 5(6?) folk og 1 hund ;-) 










Jeg kjenner det koker i topplokket allerede, hahaha


4 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Æææææsj! :( Da hadde jeg vært temmelig nedstemt, det er en ting som er sikkert.

Christina Mari sa...

Nei,så kjedelig ! D må alltid være noe :-/
Håper det kommer fort på plass !
Klem Christina

Elisabeth sa...

Ja, Maria, eg ble litt sur, men det går heldigvis raskt over.
Ingen vits å bruke energi på ting man ikke får gjort noe med
NESTE påske er nok alt på plass ;-)
God helg

Elisabeth sa...

Hei Christina
Tingenes iboende f@€nskap ;-)
Hyggelig du stskk innom
Klem tilbake

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...