mandag 24. april 2017

Nofishfigen

Jeg dro til Kleiva igjen tirsdag etter påske for jeg var sikker på at kjøkkensnekkeren ville være der og gjøre alt ferdig, men nei, benkeplata mangla fortsatt


Og i og med at jeg ikke fikk flytta inn på kjøkken så prøvde jeg meg på ørreten i stedet. Har aldri fått ørret på stang, kun dorg og garn så nå ville jeg prøve å få den på stang

Fjorden lå som et speil, det var litt lite vann da (ganske utfjært), men fant stang og en av sønnens mange samlinger med fluer/makker/sluker i naustet. Tok ti kast med hver av disse som henger på grinda. Ørreten lot seg ikke lure

Men så skifta jeg til en fin liten sluk og på andre kastet satt den og jeg fikk halt den helt inn i fjæra. Den var enorm!

Men den glapp

NESTE gang

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...