tirsdag 2. januar 2018

2018 er i gang

Vi dro fra Kleiva i går etter ei lita, men fin uke der
Nytt år må startes med ny energi og da er det greit å pakke ned fjorårets jul

Alle disse fine er forresten håndlaget av noen jeg kjenner
Og så
Rune og jeg har blitt enige om å starte 2018 med å rydde/kaste/gi bort/evt selge ting vi har som ikke gir oss noe glede lenger
Etter julerengjøringa på kjøkken fant jeg ut at jeg ville kvitte meg med mange av de fine oppskriftsbøkene som sto i hylla, de havner hos ei venninne.
Har gått gjennom de 3 kassene med julepynt vi har og noe legges ut på Finn
Sønnen gjorde en innsats i bula si da han var hjemme i julen og der var det også litt av hvert å kvitte seg med som også skal på Finn
Nå skal jeg gå gjennom innhold i skuffer og skap i stue, gang og spisestue.
Og så skal gjesterommet få en gjennomgang
Og boden
Og kjellerinngangen
Og så til slutt - det jeg gruer meg aller mest til - hobbyrommet 😖
Satser på å være ferdig til freddan!

Så kan neste uke dedikeres til hobbyrommet 😳😖😖😖

Arrrgghhh..

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...