torsdag 4. januar 2018

Scrappelunsj

Min venninne Elisabeth og jeg hadde scrappelunsj i går. Årets første. Og der fikk jeg laget årets første julekort (viktig å begynne tidlig!)

Og vi har allerede planlagt neste lunsjtreff. Samt venninnetur til Kleiva med «screppene».
Etter at jeg la ned butikken min er vi 5 screpper 🙈 (scrappedamer) som har fortsatt å treffes over lim, saks og papir noen ganger i året
Nå er huset på Kleiva såpass «ferdig» og klart til å ta imot overnattende så nå skal vi på scrappetur til Kleiva
Det blir gøy
Og mens vi satt der og koste oss med lim og papir og pratet..

🙈
Kjenner det gleder meg å ha noen avtaler i boka igjen 😃 Jeg har verdens beste (tålmodige) venninner
2018 blir et bra år! Det begynner hvertfall bra
Nå skal jeg på tur med Freia og så skal jeg til fysio.

1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Det hørtes trivelig ut. Og så fint å være klar til jul allerede. (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...