torsdag 7. juni 2018

Kjøleskaprester

Siste middagen på Kleiva ble en omelett med brokkoli og tomat
Måtte rett og slett tømme kjøleskapet og se om det var noe brukendes til middag
Ble en veldig god og saftig omelett

Kuttet en brokkoli i små buketter og kokte dem 2 min og avkjølte

Pisket 5 egg sammen med

Litt fløte og

Litt salt og pepper

Kuttet 6 cherrytomater i båter
Hadde eggeblandingen i en smurt ildfast form og la oppi godt avrente brokkolibuketter, cherrytomater og litt revet norvegia

Jeg drar sjelden på butikken når jeg er her, handler med meg egg og grønnsaker hjemmefra og ser hva jeg får til å lage av det og så er det jo masse basisvarer i skuffer og skap da og i fryseren
Når vi reiser begge så har jeg litt mer struktur og menyen klar på forhånd

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...