søndag 8. oktober 2017

Topp kundeservice

Jeg har tidligere hatt god erfaring med kundeservicen hos XXL, men da teipen over sømmene på denne jakken løsna etter en omgang i vaskemaskinen ble jeg i tvil om de ville være like greie

Den var en gave, altså ingen kvittering å oppdrive
Den var minst 2 år gammel


Jeg hadde vaska den på rett temperatur og på finvask for sikkerhetsskyld. Dobbeltsjekka vaskeanvisningen og innstillingen på vaskemaskinen og der var det heldigvis samsvar

Dro på XXL for å klage og der spurte de etter kvittering, da jeg sa jeg ikke hadde det så sjekket de om de hadde ny på lager i samme str og da de ikke hadde det sjekket de hva det laveste beløpet den var solgt for, den hadde aldri vært nedsatt viste det seg så jeg fikk tilgodelapp på fullpris. I realiteten ny jakke!

I love XXL

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...